REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS, FELIRATKOZÁS
Webáruházunkban regisztrációval és regisztráció nélkül is tud vásárolni.
Hogyan tudok regisztrálni?
Miért fontos regisztrálni? Mert a megrendeléshez tartozó minden tudnivalót - rendelés állapotát, a futárszolgálat értesítéseit és a rendeléshez kiállított e-számlát is - a fiókhoz beállított e-mail címre küldjük, ezért fontos, hogy a megadott e-mail cím helyes legyen.
Az új fiók regisztrálásakor, nem kell mást tenni, mint megadni az e-mail címet, beállítani a jelszót és máris folytatható a rendelés. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet adjon meg. A nem valós e-mail cím megadásából eredő károkért Webáruházunk nem tud felelősséget vállalni.
Ha Ön már regisztrált vásárló, kérjük adja meg jelszavát és e-mail címét, majd folytassa a megrendelést. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az ”Elfelejtette a jelszavát?” linkre, a megadott e-mail címre küldött levélben található linkre kattintva beállíthatja új jelszavát.
Nem kaptam meg a visszaigazoló emailt. Mit tegyek?
Kérjük, ellenőrizze levelezőrendszere szűrőbeállításait, lehet hogy levelünk a spam (kéretlen levelek) mappába került, valamint a webáruházunkban létrehozott saját fiókban, hogy a megadott e-mail cím biztosan helyes-e.
Szeretnék hírlevelet kapni. Hol tudom ezt beállítani?
A webáruházunkban létrehozott saját fiókban tud hírlevelünkre regisztrálni.
Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
A regisztráció törlésére vonatkozó szándékát kérjük, a pottomcipo@gmail.com címre küldött e-mailben jelezze.
ADATOK
Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?
Személyes adatait, a számlázási és szállítási címeket a webáruházunkban létrehozott saját fiókban tudja módosítani.
Kik láthatják az adataimat?
Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek ki nem szolgáltatjuk. Részletes tájékoztatást az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashat.
MEGRENDELÉS
Hogyan tudom módosítani/törölni a megrendelésemet?
Kérjük, módosítási/törlési szándékát* minden esetben írásban jelezze felénk a pottomcipo@gmail.com e-mail címre küldött levélben.
* Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését addig tudjuk módosítani, amíg a futárszolgálat fel nem veszi tőlünk a csomagot.
Megrendelném most a terméket, de csak néhány nap múlva tudom átvenni. Lehetséges későbbi kiszállítási időpontot választani?
Természetesen lehetséges. Kérjük, a megjegyzés rovatban tüntesse fel, mikortól tudja a termékeket átvenni.
SZÁLLÍTÁS
Mennyibe kerül a szállítás?
Postán maradó csomag előreutalással:
- 0,5 kg-ig: 1600 Ft.
- 0,5-2 kg-ig: 2300 Ft.
Házhozszállítás:
- előreutalással: 3000 Ft.
- utánvéttel: 3600 Ft.
GLS Hungary Kft.
Házhozszállítás előreutalással:
- 0,5 kg-ig: 3000 Ft.
- 0,5-2 kg-ig: 3300 Ft.
Házhozszállítás utánvéttel:
- 0,5 kg-ig: 3600 Ft.
- 0,5-2 kg-ig: 3900 Ft.
Packeta Hungary Kft.
Átvevőpontra előreutalással:
- 5 kg-ig: 1490 Ft.
- 5-10 kg-ig: 2490 Ft.
Átvevőpontra utánvéttel:
- 5 kg-ig: 1890 Ft.
- 5-10 kg-ig: 2890 Ft.
Házhozszállítás előreutalással:
- 5 kg-ig: 3090 Ft.
- 5-10 kg-ig: 4090 Ft.
Foxpost Zrt.
Csomagautomatába:
- előreutalással 15 kg-ig: 1700 Ft.
- utánvéttel 15 kg-ig: 2300 Ft.
Házhozszállítás:
- előreutalással 15 kg-ig: 2600 Ft.
- utánvéttel 15 kg-ig: 3200 Ft.
Hány napon belül várható a csomag kézbesítése?
A postán maradó csomag kézbesítése és a házhozszállítás a Magyar Posta Zrt.-nél 2-3 munkanap. A Gls Hungary Kft. futárszolgálata 1 munkanapos kézbesítéssel szállít házhoz. A Foxpost Zrt. és a Packeta Hungary Kft. 2-3 munkanap alatt szállítja házhoz, illetve a csomagautomatákba és az átvevőpontokra a csomagokat.
Rendelését személyesen is lehetősége van átvenni átvevőpontunkon előre egyeztetett időpontban. Címe: 4225 Debrecen, Elek utca 204/a. Nyitvatartási ideje: H-P: 9-19 óra, SZ-V: 10-19 óra. Az átvételhez időpontot a +36704263247-es telefonszámon, a pottomcipo@gmail.com email címen és a Pöttöm baba és gyerekcipők Facebook oldalon üzenetben tud egyeztetni.
Méretben/színben/fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék cserét kérni, mit kell tennem?
Kérjük csere szándékát a pottomcipo@gmail.com címre küldött levelében jelezze felénk.
ELÁLLÁS, PANASZ
Méretben/színben/fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék elállni a vásárlástól, mit kell tennem?
Kérjük, elállási szándékát minden esetben az elállási adatlap kitöltésével jelezze felénk. Ön a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A termék visszaküldésének költségét a Megrendelőnek kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalta e költség viselését.
A visszaadni kívánt árut az alábbi címre kérjük küldeni: Varga-Aros Barbara E.V. 4225 Debrecen, Elek utca 204/a.*
* Kérjük, a Magyar Postával visszaküldött csomagokat a fent megadott címre "MPL Postacsomagként" küldjék el. Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.
Panasszal szeretnék élni, mit kell tennem?
Vásárlással kapcsolatos probléma, panasz esetén, illetve a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan a Megrendelő Szolgáltatótól kapott számlával vagy annak másolatával tehet panaszt, illetve érvényesítheti szavatossági igényeit. Megrendelő ezen panaszok bejelentését írásban teheti meg a pottomcipo@gmail.com címre küldött e-maillel, vagy a postacímre küldött ajánlott levél formájában. A szolgáltató posta címe: Varga-Aros Barbara E.V. 4225 Debrecen, Elek utca 204/a.
A jótállásra/szavatosságra vonatkozó részletes leírást az ÁSZF-ben olvashatja.